2013. március 4.

Cat Patrick: Forgotten - Úgyis elfelejtem

Életem első könyve Cat Patrick-től :)
Szerintem a képből látszik, hogy milyen kedves, megragadó és közvetlen egyéniség is Ő.



A könyv címe, amit tőle olvasok: Forgotten - Úgyis elfelejtem.
Az alapsztorink az, hogy London Lane, a főszereplő, úgymond "fordítottan működik", mint az átlagos emberek. Amíg mások a jövőjüket nem ismerik, és a múltra emlékeznek, London a jövőjére emlékszik, és a múltját felejti el. Számára, hogy ma hétfő van abból adódik, hogy holnap kedd, nem pedig abból, hogy tegnap vasárnap volt.
Azért, hogy mégis valamilyen szinten teljes életet élhessen, minden napját jegyzetírással zárja, hogy így emlékezzen az aznapi történetekre. De mi történik, amikor egy helyes, magával ragadó fiúval találkozik, aki nem szerepel az emlékeiben, vagyis a jövőjében? És mi történik, ha egy este úgy alszik el, hogy nem készít jegyzetet?
Ez a könyv máris nagyon érdekes számomra, pedig még csak 100 oldalt olvastam el :)
London "képessége" különleges irányba tereli a történetet. Itt is van persze szerelmi szál, de gondoljunk csak bele.. Minden nap elfelejti a tegnapot.. Milyen lehet egy ilyen kapcsolat? Működhet egyáltalán? Számomra még nem derült ki, de alig várom, hogy kiderítsem! ;)

Ajánlott olvasmány! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése