2013. augusztus 1.

A Fuentes fivérek

A mai bejegyzésem főszereplői a Fuentes fivérek.
Először azt hittem, hogy már meséltem Nektek róluk, de rá kellett ébrednem, hogy bár ebben az évben olvastam a könyvet, valamiért elmaradt róla az értékelés. Így most úgy döntöttem bepótolom.

A könyvsorozat írója, amiről mesélni fogok Simone Elkeles. A honlapján megtudhatjuk róla, hogy Chicago külvárosában született, majd Illinois-ban végzett pszichológia szakon. Szereti az állatokat, a gyerekeket és természetesen a családját.
Mint minden írónak, neki is egyik nagy vágya, hogy a könyveit megfilmesítve láthassa. Erre a legnagyobb esély a Perfect Chemistry - Tökéletes kémia című könyvével van, amiről nemsokára mesélek nektek.
Amit még érdemes tudni, és szerintem nagyon aranyos a magyarázat:

"How do you pronounce your last name?

Elk – like the animal

Uh – like “uhhhh. . . I don’t know what to say right now”

Less – it’s not Elk-uh-more, it’s Elk-uh-LESS"
Akkor térjünk rá a könyvekre.
A sorozat egy trilógia, aminek a főszereplő, ahogy már mondtam a Fuentes fivérek: Alejandro Fuentes, Carlos Fuentes és Luis Fuentes.

A trilógia első kötetének címe Perfect Chemistry - Tökéletes kémia.
Mindegyik könyv két szemszögből íródik. Az egyik Fuentes fivér és a leendő szerelme szemszögéből. A Tökéletes kémia két főszereplője Alejandro/Alex Fuentes és Brittany Ellis.
Alex az igazi rosszfiú: tetoválásai vannak, többször került már összetűzésbe a rendőrséggel és bandatag. Fogadást köt a barátaival, hogy elcsábítja az iskola legszebb csaját, Brittany-t.
Brittany látszólag a gyökeres ellentéte: szőke szépség, gazdag család, menő kocsi, jó jegyek. Ám itt a látszólagon van a hangsúly! Ugyanis Brittany szülei egyáltalán nem foglalkoznak a lánnyal, és beteg testvérével sem. Otthon mindent egyedül kell ellátnia.
Amikor kettejük összekerül a kémia órán el sem tudnak képzelni rosszabb dolgot. Ám ahogy többet vannak együtt, az egymás iránt érzett vonzalmuk egyre erősödik.
Alex érzései is olyan irányt vesznek, amire nem számított volna. Elkezd reménykedni egy jobb jövőben. Vajon egy bandatagnak lehetősége van egyáltalán a jövőre? Megkaphatja a lány szívét, akivel fogadásból kezdett el járni? Az ellentétek tényleg vonzzák egymást?
Bár a történet néha kicsit túl romantikus, ezt is egy nap alatt olvastam ki, ahogy a második részét is. A szívtipró mexicano története engem magával ragadott. Ami még nagyon tetszett az a vége, mivel betekintést nyerhetünk főszereplőink jövőjébe.
Érdemes elolvasni! :)

Most nézzük a második könyvet: Rules of Attraction - A vonzás szabályai.
A két főszereplőnk Carlos Fuentes és Kiara Westford. Eleinte nem akartam elolvasni. Inkább maradtam volna Alex és Brittany történeténél, ám örülök, hogy mégis belekezdtem. A történet azzal kezdődik, hogy Carlos Alex-hez költözik, aki már egyetemre jár, és még mindig együtt van Brittany-vel.
Miközben megismerjük Carlost és a kicsit visszafogott, dadogó Kiarát, Simone Elkeles nem feledkezik meg Alex és Brittany kapcsolatáról sem, és kis morzsákkal mindig ellát minket.
Kiarát azonnal megkedveltem. Carlos igazi rosszfiús, aki nem is akar megváltozni, és nem érti, hogy miért akarják megváltoztatni. Ám ahogy Kiara belép az életébe elkezd ő is változni. Bár eleinte nem érti, hogy a bátyja, Alex hogyan képes olyan papucs lenni, mint amilyennek ő látja, ahogy megismeri a hatalmas pólókba bújó Westford lányt, kezd kinyílni a szeme. :)
Ebből a könyvből sem maradnak ki a spanyol kifejezések, szavak, illetve az akciók. Ugyanúgy izgulhatunk Carlos jövőjéért, mint ahogy Alexért tettünk az első könyvben. Ami pedig a jövőbeli kitekintést illeti... Tetszett. Ez is egy pozitív végű könyv, ami talán kicsit romantikusabbra sikerült, mint az első rész, mégis nagyon tetszett. És az biztos, hogy elolvasom a harmadik könyvet is.

A harmadik könyv a Chain Reaction - Láncreakció.
A két főszereplőnk pedig a legkisebb Fuentes fivér, Luis Fuentes és Nikki Cruz.
Erről a könyvről még sajnos nem tudok mesélni, csak azt tudom biztosan, hogy el fogom olvasni. Érdekel, hogy Luis milyen, mert még alig tudtam megismerni. És arra is kíváncsi vagyok, hogy Simone hogyan építi be Alex és Carlos jövőjét a történetbe.

A könyvek bemutatása után még szeretném megmutatni a Simone által kiválasztott karaktereket. Minden könyvéhez készítettek egy-egy videót, amiben szerintem illenek a szereplők a könyvekben lévő karakterükhöz.







Ismerkedjetek meg ti is a Fuentes fivérekkel!
Nem fogjátok megbánni! ;)



Patyi ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése