2013. június 5.

Teljesen Egyedül

Ahogy már egy párszor említettem, számomra a Szent Johanna gimi sorozat egyszerűen letehetetlen. A harmadik könyvet is egy nap alatt olvastam el. És hogy milyen volt?
Huh, hol is kezdjem? Nem tudtam volna elképzelni, hogy lehet az első kettőnél is jobb rész, de higgyétek el nekem: LEHET!
Szent Johanna gimi - Egyedül

Asszem, hogy a borító is sok mindent elárul, nem igaz?
A suliújság ajánló rovata még mindig Renié, egy kis segítséggel természetesen, mivel a zeneajánlás még mindig nem igazán az ő asztala :) Egy új banda alakul a nyári szünet közben Jalapeno néven. Elég egyértelmű, hogy kik a bandatagok, nem igaz? Ricsi, Zsolti, Cortez és a menedzser Dave.
Akkor ha minden ilyen jól alakul, miért ilyen rosszat sejtető a cím?
Hát, igen... Ez a rész eléggé szívszorongató volt, de természetesen nem maradt el a már elvárható humor sem :)
Azt hiszem elkezdem az elejéről.
Virág szerelmes lesz. Új diák érkezik a Szent Johannába, Dorián, aki egy igen helyes (Virág szerint) emó. Ez természetesen nem rossz dolog, nem sajnálom én sem! Viszont emiatt egyre jobban elszakad Renitől, nem jut rá ideje, az emó srác valahogy elvonja a többiektől.
Arnold még mindig egy igazi zseni, ami már feltűnik az igazgatónak is. Órákról kihívják, és az igazgatóiba kell menni, majd az őszi szünetben Párizsba utazik. Neki is kevesebb ideje jut Renire.
Cortez a bandája frontembere lett. Amellett, hogy gitározik, énekelni is nagyon jól tud. Ám még kell egy tag, egy trombitás a Jalapenoba. És itt kezdődnek a bonyodalmak.
Az új tag ugyanis egy igen menő lány lesz, Viki, aki nem igen tétovázik, és össze is jön Cortezzel. Na én ezen a részen nagyon leakadtam... Oké, kiakadtam néha, hogy Reni mit szenved már, Corteznél sokkal jobb választás Arnold... De valahogy néha olyan érzésem volt, mintha Cortez, bármilyen menő is, kicsit félénken próbálna nyitni Reni felé, ami nem mindig sül el úgy, ahogy gondolta.
Szóval, én összezavarodtam!
Aztán jött a játék osztályfőnökin. Ki minek nevezné el a hajóját? Haller, az osztályfőnök felolvassa a válaszokat, amik közül az egyik igen nagy meglepetést okoz a hajó neve: Reni. Mindenki nagy szemekkel néz körbe a teremben, mire Arnold, mégegyszer leírom... ARNOLD felteszi a kezét, hogy ő volt. Na végre! Gondoltam. Talán most már leesik a tantusz Reninek, meg persze Arnoldnak saját magának is... Mégsem így történt. Mintha a zseni mégsem lenne olyan zseni, ha a saját szívügyeiről van szó.
Cortez közben folyamatosan Vikivel van, akit mindenki kedvel az egész bandából, Reni nagy sajnálatára.
Rengeteg átsírt éjszaka, egyedül töltött délutánok után, Reni egyetlen barátja Kinga marad, akit én egyre jobban kedvelek. Bármennyire is szívtelen tud lenni, szerintem legtöbbször csak segíteni akar Reninek, ösztönzi őt :)
Na igen. Kingáról jut eszembe. Azt hiszem, én imádok embereket összeboronálni! :D Szerintem Zsoltinak tetszik Kinga. Hogy ezt mire alapozom? A regény vége felé Zsolti igen nagy változásokon megy keresztül... Szerintem nem véletlenül, hanem egy bizonyos "esemény" hatására. Nem mondok többet, mert nem akarom elárulni.
Inkább haladjunk tovább. A Halloween-i buli most is meg lesz, de az igazán érdekes dolognak a félév végi szilveszter bizonyul. Hogy mik történnek és aztán mik derülnek ki! URAM ISTEN!
Úgy érzem kicsit túlpörögtem a mai nap.. :) Úgyhogy most rövidre zárom soraim. :)

OLVASSÁTOK EL! :D
Humoros, izgalmas, vagy jobb szó lenne rá az idegtépő? Annyi minden történik, és olyan váratlan dolgok, hogy én egyszerűen még most is csak ámulok, bámulok! (És asszem nagyon megszerettem az egyszerűen szót, mert kb mindig ez jut eszembe a Szent Johannáról: egyszerűen állati/jó és kész/letehetetlen/észvesztően jó és még sorolhatnám)
Szóval, gyerünk gyerünk, olvasóbrigád! :)

Fel a könyvvel, és le sem tenni a végéig! :)

Patyi ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése