2013. június 1.

Csak mi együtt

Megint itt volnék :) Amint befejeztem az első részt, el is kezdtem a másodikat. Nem bírtam ki! Egyszerűen magával ragadtak a történések, és csak olvastam-olvastam és olvastam. Akkor asszem inkább hagyom a körülményeket, és a lényegre térek :)
Szent Johanna Gimi - Együtt
Megkezdődik a kilencedik második féléve.
Reni, Virág és Arnold még mindig folyamatosan együtt vannak. Amíg Virággal a lányos visongások és örömködések a tökéletesek, addig Arnoldnak köszönhetően Reni néha értelmes beszélgetéseket is folytat a rengeteg könyvről, amit olvas/olvasott/olvasni fog :)
Bár a félévik nem sikerültek valami jól, főleg a rajzról ne beszéljünk, attól még az élet haladt tovább.
Reni még mindig epekedik Cortez után, Arnold továbbra is a suli egyik legjobb tanulója, Virág emó, Zsolti folyamatosan eszik, Dave fontosnak hiszi magát :) , Cortez menő, Kinga mindenkibe beleköt és így tovább :)
A 9/b nem sokat változott látszatra... :)
A második félév viszont sok izgalmat tartogat! A farsangi bál, Valentin-nap, Tavaszköszöntő buli
A Szent Johanna gimi elég különleges középiskola. A Valentin napot Valentin-hét előzi meg, amin folyamatosan lehet karkötőket venni azoknak, akik tetszenek. Reni is vesz karkötőt, kettőt is. Egyet Virágnak, a másikat pedig? Ki tudja a választ? :) Arnold természetesen nem akar részt venni benne, mivel értelmetlennek tartja. Ami eleinte jó dolognak tűnik, egyre kellemetlenebbé válik, ahogy mindenki azt kezdi figyelni kinek hány karkötő ékesíti a kezét...
Sok minden történik ebben a részben. Részemről voltak hatalmas nevetések, aztán elszorult a gyomrom, a sírás kerülgetett, majd imádkoztam, hogy ne legyen igaz, ami történt, utána izgultam a rajz jegy miatt... Letehetetlen olvasmánynak bizonyult ez a rész is :) Úgy írom, mintha már vagy hatot olvastam volna, nem? :) De tényleg! Ez az egyik kedvenc sorozatom! Nincsenek benne se vámpírok, se vérfarkasok, se tündérek, se semmi természetfeletti dolog. Leiner Laura viszont bebizonyította, hogy nem is kellenek! Ebben a sorozatban minden megvan, ami egy könyvtől elvárható! Izgalom, humor, barátság, szerelem, reménykedés. 
A szerelemre visszatérnék, ugyanis két fiú vetélkedik szerintem Reniért, bár ez még nem tűnt fel igazán, csak én gondolom, hogy így lesz/van :)
Őszintén szólva ahogy már az elsőben is, ebben a részben is Arnold-fan vagyok.. :) Bár Cortez jó fej volt, mint a regény végén majd kiderült számotokra is, engem nem nagyon hozott lázba. Arnold mindig jó fej és kész! :) Sokat gondolkoztam rajta, hogy miért Arnoldnak szurkolok... És igazából arra jutottam, lehet nekem is tetszene Cortez Reni helyében... De azért még állom a sarat, és a zseni srác mellett állok ki :) Aztán meg majd meglátjuk, hogyan alakulnak a dolgok.
Szóval, összességében?
Nem tudok nektek mást mondani, mint hogy kezdjétek el! A nyári szünetig még annyi minden történik Reniékkel, hogy el sem tudjátok képzelni! (Nekem is közeledik a nyári szünet, csak előtte még öt vizsga takarja el a képet.. Na mindegy :) )
Kezdjetek bele, és nem fogjátok megbánni!

A Szent Johanna gimi titeket is rajongóvá tesz! :))

Patyi ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése