2013. április 22.

Egy-két gondolat a Könyvfesztiválról

Gondolkoztam rajta, hogy írjak e a Könyvfesztiválról, vagy ne. Eddig próbáltam magam tartani a "csak könyv" értékelésekhez, de most meg kell szakítanom ezt a sorozatot a rengeteg élmény miatt.
Be kell valljam, szégyen-nem szégyen, hogy én most voltam életemben először Könyvfesztiválon. És ezen is az a hatalmas megtiszteltetés ért, hogy dolgozhattam az egyik könyvkiadónál :)
Hogy hogyan is kezdődött a program számomra?
Már csütörtökön kint voltam, mert a moly.hu-sok standjára kivittem egy a nővérem és általam készített képverset. Tesóm készítette hozzá a gyönyörű szép selyemfestményt, én pedig egy verset írtam.

Az biztos, hogy nem éppen a legjobban sikerült kép, de a lényeget így is láthatjátok :) Hogy tetszik?Tesóm nagyon sokat dolgozott a képpel, érdekes volt megfigyelni az ő munkáját. Amíg én a vershez az általam olvasott könyveket fel tudtam használni, ő kért tőlem egy listát azokról a szavakról, amik először eszembe jutnak, ha az olvasmányaimra gondolok.. És ahogy olvasta a szavakat, elkezdett rajzolni... Szerintem nagyon különleges lett! Sőt! :) Nem is kifejezés! Még több ilyen csodás képért nézzétek meg a blogját: http://napsugarak.wordpress.com/ !! ;) A képversünket pénteken  pedig már el is vitték! :)
Na de hol is tartottam? Igen, csütörtök. Pénteken sajnos nem tudtam menni, de szombaton már 9-kor ott voltam a 10 órás nyitásra... :) Amikor megkaptam a "Kiállító" belépőkártyám... Az a rengeteg könyv... Komolyan mondom: Kánaán! A képzeletbeli kívánságlistám ehhez képest semmi! :)
Majd megkezdődött az árusítás! Jöttek a gyerekek játszani a halhorgászós játékkal, adtunk nekik csokit, karkötőket, könyvjelzőket, olvasásmintákat. Volt egy kislány, hatalmas barna szemekkel. Először teljesen meg volt ijedve tőlem, de aztán mégiscsak engedett a kínálgatásnak, és elvette a horgászbotot. Aztán azonnal ki is halászta a +5% kedvezményt jelentő aranyhalat :) Még jöttek a molyosok (a kitűzőjükről gondoltam, hogy azok) és én is segítettem nekik könyvet választani. Volt egy kisfiú, akinek én ajánlottam az egyik sorozat első részét, és aztán rávette az apukáját, hogy megvegyék :)
Sorolhatnám még a rengeteg történetet. Ám inkább kiemelném a lényeget:
Ez a Könyvfesztivál egy olyan társaságot hoz össze, olyan emberekkel találkozhatsz itt, akikkel lehet, hogy soha nem találkoznál a való életben máshol. Vagy éppen igen, de nem ismernétek meg egymást. Minden ember kedves, mosolyognak, segítőkészek (vagyis akikkel én találkoztam). Bár fárasztó volt a két nap végig ott állni és mosolyogni, nehéznek nem mondanám. Hihetetlenül felemelő érzés volt közöttük lenni, és a kis csapatuk tagjává válni. Vasárnapra már moly.hu-s barátokkal is összefutottam, vettek ők is könyvet, majd ott maradtak beszélgetni. Egyikük még a pakolásnál is besegített.
Ha ti esetleg nem voltatok kint most, én mindenképpen ajánlom, hogy gyertek el a Könyvhétre! Jó, ott sem voltam még valami sokszor... De ott már legalább voltam! ;) És jól éreztem magam. Ezután pedig biztos vagyok benne, hogy nagyon jó lesz!
Hogy mikor? 2013. június 6 - 10-ig! :)
Biztosan rengeteg új kiadás lesz, és sok-sok könyv, amit megismerhettek.

Várlak majd titeket sok szeretettel! :)
Patyi ;)

U.i.: Nemsokára jövök egy újabb értékeléssel! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése