2018. december 3.

kegyetlennek kegyetlen

A moly.hu egy igazi csoda.
Le sem tudom írni, mennyi mindent köszönhetek neki. Hány különleges személyt, hány kihagyhatatlan olvasmányt. És milyen sok új tudást. Egy újabb játéknak köszönhetően ismerkedtem meg azzal a könyvvel, ami most igaz kegyetlenséggel bánik velem.
Mert csak 2019. január 8-án jelenik meg a második része. Eredeti nyelven.
Pedig én úgy érzem, nem tudok addig várni.
Nem bírom ki.
Ez már emberkínzás.

De induljunk az elejéről.

Feladat: Olvass 2018-ban populáris könyvet!
Választás: Holly Black: The Cruel Prince
Ok: Mert már a megjelenés előtt kiszúrtam, hogy milyen különleges a borítója.
(Igen, tudom. Ne ítélj borító alapján. De nézzetek rá, komolyan...)

💗

Úgy kezdtem el olvasni, hogy nem tudtam, milyen világban játszódik, kik a fő szereplők, mi az alap sztori, az elgondolás.
Amint rájöttem, hogy a történet tündérekről szól, akik Tündérföldén élnek... Kezdtem megijedni.

Jude halandó. 
Ikertestvérével Tarynnal, és féltestvéreivel Vivivel és Oakkal Tündérfölde tábornokának otthonában élnek.
Azt hihetnénk, a tündérek kedves, aranyos lények, ám ebben a világban kitaszítják maguk közül a halandó embereket, akik sokuk szerint csak azért jöttek a világra, hogy meghalhassanak.
Jude legnagyobb ellensége az egyik ifjú herceg, Cardan, aki nem fél kimutatni a lány iránti gyűlöletét. És ez nem csak abból fakad, hogy a tündérek nem tudnak hazudni.

Itt jön az a rész, amikor azt gondoljuk, hogy oké: halandó csajszi, tündér herceg, szerelembe esnek és tádá, hepiend, minden szép és jó.
De nem.

Jude álma, hogy lovag lehessen, így engedélyt kér mostohaapjától, hogy indulhasson a tornán.
A tornán, amin Cardan is részt vesz.
Sok más tündértársával együtt.
És ez csak az első megmérettetés a kalandos és izgalmas történet során, amit át kell vészelnie az olvasónak.


Titkok, 
intrikák
féligazságok, 
szörnyű tettek, 
harc a jóért, mely nem biztos, hogy létezik, 
álnok megmozdulások, 
hosszúra nyúlt ígéretek,
váratlan történések.


Holly Black képes meglepetést okozni. 
Egy történetből, amiről az elején azt hittem, hogy unni fogom, a végére egy olyan hihetetlen sokrétű sztori kerekedett, hogy most úgy érzem, nem fogom kibírni a következő rész megjelenését - most azonnal tudnom kell, hogyan folytatódik Jude története.
A lányé, aki szembe márt szállni a megszokottal.
Aki nem fél a saját családját megkérdőjelezni.
Aki mer cselekedni.
Akit legnagyobb félelemei tesznek az egyik legbátrabb halandóvá.

Jude Duarte 💥
Forrás: https://www.pikbee.com/media/BpXnNbhHKVd

Magam sem hiszem el, hogy ennyire rabul ejtett egy "mese",
mégis így van.
És tudom, mondtam már, de...
2019. január 8 - alig várom!

Puszi,
Patyi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése