2018. július 10.

Emmie, én LÁTLAK!

Van egy könyv, amiről már nagyon szeretnék mesélni, nagyon szeretném tudni, hogyan alakul a befejezés, ám közben félek is, hogyan alakul a befejezés. Alig merem olvasni. És mindig kételyek között teszem le.
Ám miközben lassan, de biztosan haladok a végkifejlet felé, egy-két könyvvel pluszként megismerkedem.
Így találtam Terri Libenson rövid olvasmányára is, ami megérdemli a kiemelést.

Invisible Emmie.

Amikor elolvastam a fülszöveget, elképzeltem egy cselekményt, a bonyodalom lejátszódását és a kimenetelt is.

"Két teljesen különböző lány története. Emmie csendes, visszahúzódó, művész-hajlamú, Katie népszerű, társaságkedvelő, sportos. Életük egy napon váratlanul összefonódik, amikor egy bizonyos kínos írást tartalmazó cetli rossz kezekbe kerül…"

Ti is igen könnyen ki tudjátok találni a sztori végét, igaz?
Ha úgy gondolkodtok, ahogy én, akkor viszont nagy meglepetésben lesz részetek!

Emmie Douglas egy tizenhárom éves, hetedikes lány, aki főképp szótlanságáról "híres", habár kiskorában még be nem állt a szája, és manapság is előfordul, hogy csacsogni van kedve - de csak a legjobb barátnőjével.
Kedvenc időtöltése a rajzolás, amiben igen tehetséges, és ennek a kreatív hajlamnak a kiteljesedését élvezhetjük a könyv lapjain, mialatt megismerjük Emmie-t, az iskoláját, az osztálytársait, legjobb barátnőjét, és titkos szerelmét. Valamint Katie-t, az igazi képregényszereplő, menő csajt, aki a legtöbb dologban Emmie ellentéte.

A történet kedves, és magával ragadó.
Volt, hogy kuncogtam rajta, hogy hevesen bólogattam, hogy elszörnyülködtem, hogy aggódtam, szóval, mindvégig jól szórakoztam!
A regény hangvétele élvezetes, Terri Libenson stílusa engem megfogott. Könnyed, és szerethető,valahogy hétköznapi, személyes, nem unalmas.

Emmie és Katie története részemről ajánlott. Nemcsak a rajzok, a humoros megszólalások, és az írói stílus miatt, hanem a tanulsága miatt is. Terri Libenson azt állítja, régi önmagának írta meg ezt a könyvet, ám úgy vélem, mindannyiunk régi önmagának szólhatna ez a kis iromány.

Ismerkedjetek meg vele Ti is! ;)
Puszi,
Patyi ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése